فراخوان جذب فعالان قرآنی
کد خبر: 3605967
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹

فراخوان جذب فعالان قرآنی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مؤسسه قرآنی زلال وحی مشهد در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای ایجاد اشتغال اقدام به جذب نیروی قرآنی کرده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا معماریانی، مدیر مسئول مؤسسه زلال وحی مشهد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: مؤسسه فرهنگی و هنری زلال وحی مشهد در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اشتغال‌زایی در سطح مشهد، اقدام به جذب نیروی متخصص کرده است.

وی ادامه داد: مؤسسه قرآنی در برنامه‌هایی که در جهت فعالیت‌های گسترده قرآنی در نظر گرفته است، فراخوان جذب از علاقه‌مندان در زمینه علمی، فرهنگی و قرآنی را اعلام کرده است.

رضا معماریانی افزود: جذب در رده‌های تحقیق قرآنی، تولید محتوا، پشتیبانی سایت، فضای مجازی، بازاریابی جذب مخاطب و غیره است که شرایطی مانند داشتن ایمان قلبی، داشتن حداقل سن 18 و حداکثر 45 سال، داشتن مدرک تحصیلی دیپلم به بالا و ترجیحاً لیسانس، دارای روابط عمومی و فن بیان بالا و غیره است.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: بانوان علاقه‌مند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 05137322279 و 09372316810 تماس حاصل کنند.

گفتنی است؛ پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه زلال وحی مشهد به آدرس http://zvq.ir است و همچنین https://t.me/hefzquranzvahy کانال تلگرام  این مرکز است.

captcha