به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ، احمدزاده، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اهر با اشاره به برنامههای ماه مبارک رمضان، گفت: اجرای طرح ضیافت الهی همانند سالهای گذشته به همراه برنامههای متنوع از قبیل نمازهای جماعت، محفل انس با قرآن کریم، پاسخگویی به مسائل شرعی، جلسات تفسیر قرآن کریم همه روزه یک ساعت قبل از اذان مغرب و عشا، جلسات اخلاقی ویژه بانوان در روزهای سهشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۲ و مراسم لیالی قدر در امامزاده سیدعلی(ع) و مسجد شیخ عماد برگزار خواهد شد.
وی همچنین اظهار کرد: برنامههای متنوع و مراسمهای جزءخوانی و ترتیلخوانی با همکاری هیئت امنای مساجد در دیگر مساجد شهرستان در طول این ماه مبارک در حال اجراست.
متین احمدپور