وحدت ملی در شرایط کنونی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است
کد خبر: 3607533
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

وحدت ملی در شرایط کنونی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است

گروه فعالیت‌های قرآنی: مهدی دغاغله در پی شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی روز گذشته تهران گفت: وحدت ملی در شرایط کنونی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، در پی شهادت جمعی از هموطنانمان در حادثه تروریستی روز گذشته ۱۷ خردادماه در تهران، مهدی دغاغله رئیس جامعه قرآنی استان خوزستان پیامی را منتشر کرد.

«بسم الله الرحمن الرحیم

پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت شما آسيبی نرسد. امام خمینی(ره)

شهادت جمعی از هموطنان مؤمن و روزه‌دار را به محضر مبارک امام زمان(ع) و نائب بر حقش، امام خامنه‌ای و نیز به ملت شریف ایران، تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

امروزه تروريسم و همه دشمنان قسم‌خورده اسلام، از آمریکا و اسراییل گرفته تا وهابیت و داعش، وحدت ملي ما و پیوند الهی ملت با امامشان را هدف قرار داده‌اند اما ملت بزرگ و وفادار ایران، از همه اقشار و اقوام و جناح‌های مختلف سياسي تحت لوای رهبر فرزانه خود و با استعانت از شعار قرآنی «وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلَا تَفَرَّقُوا» و شعار حسيني «هیهات منا الذله» دژ مستحكمي را به نمايش خواهند گذاشت و اقتدار و ابهت ملت و نظام را در مقابل دشمنان به رخ خواهند كشيد.

اينجانب به عنوان خادم قرآن کریم و جامعه قرآنی استان خوزستان ضمن محکومیت حوادث تلخ تروریستی تهران و تقدیر و تشکر از همه نیروها و عوامل فداکار امنیتی و حفاظتی، اعلام می‌دارد که موفقیت ما در عرصه‌های مختلف سیاسی و امنیتی مرهون هوشیاری و بصیرت و وحدت ملت و پشتیبانی از ولایت فقیه بوده و خواهد بود و تأكيد می‌نمايد وحدت ملي و تفكر فراقومی و فراجناحی در شرايط كنونی ضرورتی اجتناب‌ناپذير است.

خداوند جمهوری اسلامی را از گزند دشمنان خرد و کلان، مصون و محفوظ بدارد.

مهدی دغاغله

رئیس جامعه قرآنی خوزستان»

captcha