کد خبر: 3607879
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

تعزیه «حضرت علی‌(ع) و فتاح‌» در نور اجرا می‌شود

گروه فرهنگی: به‌مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت علی(ع) 21 ماه رمضان تعزیه «حضرت علی‌(ع) و فتاح‌» در حسینیه تعزیه‌خوانی رستم‌‌رود شهرستان نور اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، از سوی گروه تعزیه‌خوانی هیئت جان‌نثاران حسینی 21 ماه رمضان تعزیه «حضرت علی(ع) و فتاح‌» در حسینه تعزیه خوانی رستم‌رود نور به کمک البکایی‌هاشمی‌نسب  به اجرا در‌می‌آید.
به گزارش ایکنا شبیه خوانان محسن جوادی و  سید حمید هاشمی به کمک البکایی هاشمی نسب در این تعزیه به ایفای نقش می‌پردازند.
این نمایش 26 خرداد‌ماه 96 ساعت21 و سی دقیقه در حسینه تعزیه خوانی باب‌الحوائج رستم‌رود پامچال و به کمک موسسه فرهنگی آوای مهر چمستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان نور اجرایی می‌شود.
captcha