پیکر شهید جعفر جعفرزاده در منطقه آزاد ماکو تشییع شد
کد خبر: 3608155
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

پیکر شهید جعفر جعفرزاده در منطقه آزاد ماکو تشییع شد

گروه اجتماعی: پیکر شهید جعفر جعفرزاده که در حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی به شهادت رسیده بود در منطقه آزاد ماکو تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، ظهر امروز 20 خردادماه پیکر شهید جعفر جعفرزاده که در حادثه تروریستی اخیر مجلس شورای اسلامی در تهران به شهادت رسیده بود با استقبال مردم و خانواده شهدا و مسئولین وارد فرودگاه منطقه آزاد ماکو شد.

دقایقی پیش پیکر این شهید با حضور قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی، معاون امور اقتصادی استاندار، عین الله شریف پور نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران تعدادی از شهرهای استان، محمد حضرت پور شهردار ارومیه، مهدی فعال مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی، ائمه جمعه و جماعات منطقه آزاد ماکو، خانواده معظم شهدا، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان شهرستانهای شمال استان آذربایجان غربی در میان حزن و اندوه شرکت کنندگان از مسیر فرودگاه ماکو به شهرستان شوط بدرقه شد.

پیکر شهید جعفر جعفرزاده در شهرستان شوط از مقابل منزل پدری و دبر فراز دستان هزاران نفر از مردم شهید پرور مردم تشییع و در قطعه شهدای گلگون کفن در آرامستان این شهرستان به خاک سپرده شد.
captcha