به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خراسانشمالی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، مهری فرشاد، مسئول واحد فراهم آوری اعضای معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسانشمالی، اظهارکرد: اعضای بدن جوان 34 ساله که دچار مرگ مغزی شده بود با اعلام رضایت خانواده به پنج بیمار نیازمند اهدا شد.
وی ادامه داد: اعضای اهدایی این بیمار شامل کلیهها ، کبد ، قرنیه و پوست به افراد دچار نارسایی و مشکل اهدا شد و جان آن ها را نجات داد.
فرشاد افزود: فرهنگ اهدای عضو و اقدام در راستای نجات جان بیماران عملی خداپسندانه است که باید در راستای ترویج آن گام برداریم.