تولید ۶۰۰ مقاله قرآنی در حوزه قزوین
کد خبر: 3610837
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

تولید ۶۰۰ مقاله قرآنی در حوزه قزوین

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه استان قزوین از تدوین از ۶۰۰ عنوان مقاله از سوی طلاب و اساتید حوزه استان در رابطه با موضوعات قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حوزه نوشت: حجت الاسلام عباس افشار در رابطه با حضور حوزه علمیه قزوین در نمایشگاه قرآن استان، گفت:  با همکاری مطلوب مدیریت حوزه استان طی سال جاری دو غرفه در نمایشگاه قرآن کریم به معرفی فعالیت های قرآنی طلاب و روحانیون اختصاص دارد.

وی ادامه داد: در بخشی از این غرفه محصولات و دستاوردهای علمی، قرآنی و پژوهشی طلاب و اساتید حوزه علمیه استان قزوین در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه  استان قزوین از تدوین از ۶۰۰ عنوان مقاله از سوی طلاب و اساتید حوزه استان در رابطه با موضوعات قرآن‌ی خبر داد و افزود: خوشبختانه طلاب و اساتید حوزه علمیه استان در زمینه قرآن‌پژوهی توانسته‌اند رتبه‌های ارزشمندی کسب کنند که جای شکرگزاری است.

وی با اشاره به این که محصولات و دستاوردهای علمی، قرآنی و پژوهشی طلاب و اساتید حوزه  قزوین در معرض دید بازدیدکنندگان نمایشگاه قرآن استان قرار گرفته است، افزود: در یکی از غرفه حوزه استان، کارشناسان مرکز پاسخگویی به سؤالات دینی، پاسخگوی شبهات و سؤالات شرعی مردم هستند.

حجت الاسلام افشار اضافه کرد: در یکی دیگر از غرفه ها هم محصولات تولیدی حوزه علمیه استان قزوین در زمینه رسانه و خبرگزاری به اطلاع بازدیدکنندگان می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: حوزه علمیه قزوین با همکاری صدا وسیمای مرکز قزوین توانسته  بیش از 20 عنوان فیلم مستند در رابطه با فعالیت های اساتید، طلاب و روحانیون استان تولید کند که 4 فیلم مستند و منتخب در این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد.

مدیر روابط عمومی حوزه‌های علمیه استان قزوین مطرح کرد: در مدت برپایی نمایشگاه، شخصیت‌های مطرح و فضلای استان در غرفه حوزه علمیه حضور پیدا کرده و پاسخگویی سئوالات خبرنگار حوزه هستند. همچنین در این غرفه تصاویر و فعالیت‌های شهدای روحانیت مورد بازدید علاقمندان و قرآن‌پژوهان قرار دارد.

گفتنی است،  نمایشگاه قرآن قزوین از امروز 28 خرداد ماه جاری همزمان با 24 ماه مبارک رمضان آغاز به کار کرده و تا سوم تیرماه برای بازدید عموم علاقمندان ادامه دارد.
captcha