پیام تبریک وزیر بهداشت به وزرای بهداشت کشورهای اسلامی به مناسبت عید سعید فطر
کد خبر: 3612868
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹

پیام تبریک وزیر بهداشت به وزرای بهداشت کشورهای اسلامی به مناسبت عید سعید فطر

گروه سلامت: وزیر بهداشت در پیام فرارسیدن عید سعید فطر به وزرای بهداشت کشورهای اسلامی؛ عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس را به مسلمانان جهان تبریک گفت و از خداوند متعال برای گسترش همدلی، همفکری و همکاری ملت های مسلمان، سعادت و سرافرازی مسئلت نمود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی‌قرآن(ایکنا)، سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی عید سعید سعید فطر به وزرای بهداشت کشورهای اسلامی تبریک گفت.

هاشمی در این پیام تاکید کرده است: این ایام پر برکت، فرصتی نادر و یگانه برای تدبیری نو به منظور ساختن دنیایی تازه، دنیایی که انسان‌ها در روشنی عقل و امید و آرامش روح، صلح و دوستی و سلامت را تجربه کنند.

متن کامل پیام وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به وزرای بهداشت کشورهای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدلله علی ما هدانا و له الشکر علی ما اولانا

عالی جنابان وزرای محترم بهداشت کشورهای اسلامی

فرا رسیدن فرخنده عید سعید فطر؛ عید توفیق در عبودیت و تهذیب نفس و دستیابی به مقام متقین را به مسلمانان جهان تبریک و تهنیت می گویم.

این ایام پر برکت، فرصتی نادر و یگانه است برای تدبیری نو به منظور ساختن دنیایی تازه، دنیایی که انسان ها در روشنی عقل و امید و آرامش روح، صلح و دوستی و سلامت را تجربه کنند.

با آرزوی بهره گیری از این فرصت نیک برای گسترش همدلی، همفکری و همکاری ملت های مسلمان، سعادت و سرافرازی جنابعالی و مردم شریف آن کشور را از خداوند بزرگ مسئلت می کنم.

دکتر سید حسن هاشمی

وزیر بهداشت

captcha