کد خبر: 3614189
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
معتمدی خبر داد:

گردهمایی رزمندگان تبلیغات ‌‌‌‌‌‌‌‌‌برگزار می‌شود

گروه جهاد و حماسه: دبیر همایش رزمندگان تبلیغات گفت: گردهمایی رزمندگان تبلیغات تیپ‌های 44 حضرت قمر بنی‌هاشم (علیه السلام) و 91 (بقیه‌الله تعالی فرجه الشریف) در دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از بسیج، مهراب معتمدی، دبیر همایش رزمندگان تبلیغات، اظهار کرد: دومین همایش هم‌رزمان تبلیغات در دوران دفاع مقدس که در تیپ 44 قمر بنی‌هاشم علیه السلام و تیپ 91 بقیه‌الله عمل الله تعالی فرجه الشریف حضور داشته‌اند، روز پنجشنبه 15 تیرماه در دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا برگزار می شود.
وی، با اشاره به برنامه‌های متنوع این همایش، گفت: دومین گردهمایی رزمندگان تبلیغات دفاع مقدس با حضور در گلستان شهدای شهرضا رأس ساعت ۹ صبح، زیارت و تجدید میثاق با آرمان‌های والای اسوه های ایثار و استقامت، بویژه فرمانده قلبها، سردار شهیدحاج محمدابراهیم همت، آغاز می شود.
معتمدی، عنوان کرد: بعد از زیارت شهدا، حرکت به سمت دانشگاه آزاد اسلامی و استقرار در سالن برگزاری همایش، برنامه ها با سخنرانی، خاطره گویی، مداحی، نماهنگ و شعر و ... تا اقامه نماز جماعت ظهر و عصر ادامه خواهد داشت.
وی، همچنین اضافه کرد: در این همایش، آثار، خاطرات، دل نوشته، تألیفات، فیلم و تصاویر رزمندگان تبلیغات از دوران دفاع مقدس برای استفاده در برنامه‌های آتی و انتشار در قالب کتاب، ویژه نامه و ...، کپی برداری و ضبط خواهد شد.
معتمدی، یادآور شد: جمعی از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز به‌عنوان میهمان ویژه برای حضور در این گردهمایی دعوت شده‌اند.
captcha