کد خبر: 3615803
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

مراسم تجلیل از کاروان سفیران نور

رئیس سازمان دارالقرآن الکریم در مراسم تجلیل از اعضای کاروان قرآنی «سفیران نور» که عصر ۱۳ تیرماه در ایکنا برگزار شد، برای اجرای مجدد و هرچه بهتر این طرح قرآنی اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طرح قرآنی سفیران نور به همت سازمان دارالقرآن و طی ایام ماه مبارک رمضان در سطح ۱۴ استان کم‌برخوردار و محروم کشور اجرا شد که در راستای آن تیم‌های قرآنی متشکل از دو قاری، یک حافظ و یک مجری توانمند قرآنی برای اجرای محافل قرآنی و کرسی‌های تلاوت قرآن کریم به استان‌های مورد نظر اعزام شدند.
مراسم تجلیل از اعضای کاروان قرآنی «سفیران نور» با حضور مهدی قره‌شیخلو، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم برگزار شد و تعدادی از اعضای کاروان قرآن سفیران نور نیز به بیان نقطه نظرات و بعضا خاطرات خود از اجرای این طرح قرآنی پرداختند.

 

captcha