نقوشی که در مذهب نفس می‌کشند
کد خبر: 3616829
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

نقوشی که در مذهب نفس می‌کشند

کانون خبرنگاران نبأ: نماینده فروش محصولات حوزه هنری کریستال گفت: ترکیب هنر با مفاهیم دینی و قرآنی گامی مؤثر در جهت اشاعه مضامین دینی و قرآنی و تداوم این فرهنگ دینی نیز است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، هنر و دین ارتباط و تعامل تنگاتنگی با هم دارند به گونه‌ای که از طریق تجربه زیبایی شناسی انسان‌ها میتوان درک بسیاری از تجربه‌های دینی و وحیانی را آسان کرد، تلفیق هنر با جنبه‌هایی از مفاهیم و ارزش‌های دینی می‌تواند منجر به تولید آثاری شود که از طریق آن بتوان فرهنگ دینی و قرآنی را ترویج داد.
طاهره صیادی نماینده فروش محصولات هنری منیر کریستال در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ گفت: شرکت منیر کریستال با استفاده از کریستال‌های مرغوب و با کیفیت به تولید محصولات تبلیغاتی و هدیه‌ای در زمینه های مختلف همچون طراحی سفاراشات دینی و مذهبی پرداخته است.




صیادی ترکیب هنر با مفاهیم دینی و قرآنی را گامی مؤثر در جهت اشاعه مضامین دینی و قرآنی و تداوم این فرهنگ دینی دانست.
وی افزود: طراحی و چاپ بر روی کریستال با مضامینی مثل اعیاد مذهبی، محرم، کلمات قرآنی و تصاویر دینی و قرآنی علاوه بر اینکه جنبه تزئینی و هنری دارد سبب ترویج فرهنگ دینی و قرآنی نیز می‌شود.
صیادی گفت: همچنین بهره‌گیری از این محصولات علاوه بر جنبه تزئینی و دکوری، به دلیل داشتن جنبه بصری از هویت معنایی بسیاری برخوردار هستند.

فاطمه بغدادی
captcha