به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از مازندران، حجت الاسلام ستار علیزاده امروز 18 تیرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به محدوده استحفاظی امامزاده هاشم(ع)، گفت: مسئولان دماوند در انتقال بدون تنش این آستانه به استان مازندران کمک کنند.
وی افزود: استان مازندران به دنبال تنش نیست و با رعایت قانون و بر اساس دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزیر کشور این انتقال انجام میشود.
علیزاده اظهار کرد: به زودی انتقال آستانه انجام و هیئت امنا آستانه امام زاده هاشم(ع) نیز انتخاب میشود.
وی ادامه داد: این آستانه در حال حاضر متعلق به دماوند است و به مازندران انتقال پیدا میکند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، افزود: امام زادگان متعلق به همه هستند و باید به این نکته توجه کرد که برخی از امام زادههای کشور زائران جهانی دارند.