به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، دکتر جاسم جادری روز گذشته در نشست شورای اقامه نماز استان هرمزگان با اشاره به انتخاب هرمزگان به عنوان میزبان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز، عنوان کرد: برگزاری چنین اجلاس هایی کمک بسیاری به ایجاد معنویت و حل مشکلات موجود در جامعه می کند و اجلاس نماز برای استان خیر و برکت به همراه خواهد داشت.
وی ادامه داد: برای برگزاری
اجلاس نماز باید تمامی دستگاه های استان بسیج شوند و به برگزاری مناسب این اجلاس
کمک کنند.
استاندار هرمزگان افزود: این
اجلاس بازتاب منطقه ای خوبی خواهد داشت و در هرمزگان اهل سنت و شیعه در کنار یکدیگر
در این اجلاس حضور می یابند.
جادری تصریح کرد: اجلاس سراسری
نماز رویداد بسیار مهمی است که آذر ماه در هرمزگان برگزار می شود و می تواند در
جذب جوانان و اقشار دیگر به نماز اثرگذار باشد.
وی گفت: با ترویج نماز گناهان
کمتر و بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و این اجلاس منجر به تقویت امر نماز و مبانی
فرهنگی خواهد شد.