به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ، برنامه «گلبرگ نجابت» با هدف ترویج حجاب و عفاف به زبان و بهوسیله هنر با
کارشناسی و مجریگری اسماعیل آذر برگزار شد و در اولین قسمت از این برنامه
سه قسمتی، چهار شرکتکننده که از شاعران جوان کشور بودند به مشاعره
پرداختند.
فاطمه علیمحمدی، مدیر امور بانوان سازمان بسیج هنرمندان کشور گفت: در هفته جاری برنامه «گلبرگ نجابت» از شبکه دو سیما پخش شد و تولید این برنامه به همت سازمان بسیج هنرمندان کشور و با همکاری سازمان بسیج جامعه زنان کشور و با اجرای اسماعیل آذر صورت گرفت.
وی افزود: در این برنامه از بانوان شاعر استانهای تهران، یزد، فارس، کرمان، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی دعوت به عمل آمد که این بانوان علاوه بر اینکه شاعر حوزه عفاف و حجاب بودند، به لحاظ عفاف و حجاب نیز از بانوان هنرمند و اخلاقمدار انتخاب شدهاند.
یادآور میشود، این برنامه در روزهای 20 تا 22 تیرماه، ساعت 19:40 از شبکه دو و در روزهای 21 تا 23 تیرماه از شبکه افق پخش میشود.