به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ، در این نمایشگاه آثاری را که سیدمهدی حسینی، عکاس انجمن عکاسان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیلم از دستاوردهای معنوی ماه مبارک رمضان به تصویر کشیده است در معرض دید عموم قرار گرفته است.
حمیدرضا اکبری، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دیلم در بازدید از این نمایشگاه گفت: هنر عکاسی، هنری فاخر و کار هر کسی نمیتواند باشد. عکاسی زوایای مختلفی دارد و بایستی در این خصوص حرفهای عمل کرد.
وی ادامه داد: زاویه و انتخاب دید در هنر بسیار مهم است؛ زیرا ما با هنر عکاسی میتوانیم زیباییها و جذابیتهای فراوانی را معرفی کنیم.
یادآور میشود، نمایشگاه عکس «باران رحمت» به مدت یک هفته در سالن مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم(ص) دیلم صبحها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 17 تا 20 برای بازدید عموم دایر است.