به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، جاسم جادری پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان و مدیران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان کسب رتبه برتر این اداره کل در سطح کشور را نشان از تلاش مجدانه دستگاه اوقاف هرمزگان دانست و ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های کارکنان اداره کل اوقاف هرمزگان، بیان داشت: یک مجموعه زمانی می تواند نتیجه بگیرد و موفق باشد که همه اعضای آن با هم همکاری داشته باشند.
وی ادامه داد: تحمل یکدیگر در انجام وظایف درون دستگاهی
به ارتقا جایگاه آن دستگاه کمک می کند و ما می خواهیم هماهنگی و وحدت در دستگاه های
اجرایی حاکم باشد.
استاندار هرمزگان افزود: موفقیت دستگاه اوقاف هرمزگان
مرهون کار تک تک کارکنان و اعضای آن است و حاصل شدن این موفقیت به دلیل آرامشی است
که برای کار فراهم شده است.
جادری عنوان کرد: اوقاف در زیرمجموعه دستگاه های دولتی
تعریف می شود و موفقیت هرکدام از دستگاه های دولتی هرمزگان برای استان مایه افتخار
است.
وی با تاکید بر اینکه وحدت و همدلی و یکرنگی میان مجموعه
اوقاف هرمزگان باید استمرار داشته باشد، اظهار کرد: اوقاف یک دستگاه فرهنگی و دینی است و سنت حسنه وقف می
تواند در پیشبرد بسیاری از کارها در کشور موثر باشد و نیاز است نسبت به ترویج این
امر بیش از گذشته اهتمام شود.