حادثه‌ای برای شهید حسنی‌کارگر 4 ماه قبل از منا
کد خبر: 3619387
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
محمدحسین سعیدیان مطرح کرد:

حادثه‌ای برای شهید حسنی‌کارگر 4 ماه قبل از منا

گروه جلسات و محافل: سعیدیان، قاری بین‌المللی در خلال جلسه قرآن با رسیدن به آیات معراج، یادی از شهید محسن حاجی حسنی کارگر کرد و به نقل از شاگرد شهید خاطره‌ای را نقل کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، محمدحسین سعیدیان، قاری بین‌المللی در خلال جلسه هفتگی آموزش قرآن در مجتمع فرهنگی سرچشمه واقع در تهران، میدان بهارستان، خیابان شهید صیرفی‌پور با رسیدن به آیات معراج، سفر روحانی پیامبر(ص) از مسجد‌الحرام تا مسجدالاقصی، یادی از شهید محسن حاجی حسنی کارگر کرد و گفت: شهید حسنی کارگر، روح لطیف و پاکی داشت. از جمله حوادث غیبی که برای ایشان پیش آمده بود این بود که شاگردش نقل می‌کند که در شبکه‌های مجازی در حال مکالمه درباره تلاوت بودیم که یک‌دفعه دیدم جوابم را به مدت 10 دقیقه نداد. بعد از 10 دقیقه به ایشان گفتم چی شد که مکالمه را قطع کردید؟ شهید گفت یک واقعه‌ای برایم پیش آمد و این را فقط به شما می‌گویم و این را تا پایان مرگم برای کسی تعریف نکنید.

حسنی‌کارگر گفت: همینطور که نشسته بودم در اتاق، دیدم که روح از بدنم جدا شد و روحم بالا رفت. خیلی در شگفت بودم که چه شد که به این حالت دچار شدم؟ حال خوبی داشتم در آن لحظات و بعد دوباره تقاضا کردم تا روح به جسمم منتقل شود تا توانستم پاسخ شما را بدهم.

مکاشفه جالب شهید حسنی کارگر 4 ماه قبل از حادثه منا+صوت

سعیدیان ادامه داد: این مکاشفات و حالات چیزهایی است که خداوند به انبیاء و صالحان و بندگان صالح خودش عنایت می‌کند. اگر انسان در راه خدا قدم بردارد، خداوند متعال، بخشی از عالم آخرت را به انسان نشان می‌دهد. این اتفاق چهار ماه قبل از حادثه منا برای این شهید والامقام رخ داده بوده است.

کد

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
Mahtab
|
Germany
|
۱۳۹۶/۰۵/۲۷ - ۰۰:۰۷
0
0
وای واقعا اشک آدم رو در میاره، خدایا این آدم کیه واقعا؟آقا محسن کمکم کن منم بتونم مثله خودت آدم خوبی بمونم کمکم کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۹/۰۹ - ۰۱:۵۸
0
0
روحش شاد و یادش گرامی باد
captcha