حسن شرفی در گفت و گو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خراسانجنوبی، گفت: بهمناسبت هفته بهزیستی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان افتتاح شد و این نمایشگاه تا 30 تیرماه در نگارخانه شهر دائر خواهد بود.
وی افزود: هدف از برپایی نمایشگاه دستاوردهای معلولان، حضور معلولان در جامعه و همچنین شناخت عموم مردم و مسئولان از خدماتی است که بهزیستی ارایه میدهد.
شرفی گفت: امروز معلولان از توانمندیهای بسیاری در جامعه برخوردار هستند که نمایش این توانمندیها میتواند نقش آفرینی این قشر در اجتماع را تبیین کند.
نمایشگاه توانمندیهای جامعه هدف بهزیستی در نگارخانه شهر واقع در میدان ابوذر از تاریخ 25 لغایت 28 تیرماه درهفته بهزیستی در دونوبت صبح از ساعت 8 تا 12 و عصر 16 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.