برنامه‌ای زنده ویژه بررسی مسابقات قرآن به روی آنتن شبکه قرآن می‌رود
کد خبر: 3619956
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶

برنامه‌ای زنده ویژه بررسی مسابقات قرآن به روی آنتن شبکه قرآن می‌رود

گروه فعالیت‌های قرآنی: چهارمین جلسه مشترک مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور پوشش مناسب مسابقات سراسری قرآن کریم برگزار و طی آن مصوب شد تا برنامه‌‌ای زنده ویژه مسابقات قرآن ساخته و به روی آنتن شبکه قرآن سیما رود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، چهارمین جلسه مشترک مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و سازمان اوقاف و امور خیریه با موضوع انعکاس و پوشش رسانه‌ای مسابقات سراسری قرآن کریم، ظهر امروز دوشنبه، 26 تیرماه در محل شبکه قرآن و معارف سیما برگزار شد.
در این جلسه که محمدحسین محمدزاده، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما و تعدادی از مدیران گروه‌های برنامه‌ساز و فنی به همراه حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دیگر مدیران این سازمان حضور داشتند، درباره پیگیری موارد مطرح شده در جلسات گذشته و همچنین ارائه پیشنهادهای جدید برای هرچه با شکوه‌تر برگزار شدن این مسابقات، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در این جلسه به اختصاص ویژه برنامه‌ای به این مسابقات اشاره کرد و گفت: شبکه قرآن و معارف سیما این آمادگی را دارد که ویژه برنامه‌ای زنده پیرامون بررسی مسابقات قرآن در روزهای شنبه و در ساعات پر بیننده به روی آنتن ببرد.
همچنین محمدزاده ضمن تأکید به ایجاد فضایی برای معرفی متسابقان یادآور شد، باید فضایی ایجاد کرد که مخاطبان با متسابقان آشنا شوند و برنامه‌هایی همچون: رصد، 1451، راه نشان و حتی گلستان و بوستان این ظرفیت را دارد که با دعوت از آنها به این مقوله بپردازد.
طراحی و استفاده از نرم افزارهای به روز جهت ارتباط سریع و راحت مخاطب با مسابقات، تهیه کلیپ‌هایی کوتاه از بیوگرافی داوران و متسابقان، تهیه و تدوین بانک اطلاعات متسابقان کشور، نظم بیشتر در اجرا، تهیه و تولید کلیپ‌هایی از حواشی مسابقات و ... از دیگر مواردی بود که در این جلسه مطرح و مقرر شد انجام گیرد.
گفتنی است؛ جلسات هماهنگی برگزاری و پوشش این مسابقات در هفته‌های قبل برگزار و هفته‌های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
captcha