انتصاب رئیس همايش بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی
کد خبر: 3620068
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸

انتصاب رئیس همايش بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: قائم‌مقام رئیس و دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی طی حکمی، ریاست همايش تخصصی بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی را به حجت‌الاسلام سعید بهمنی واگذار کرد.

انتصاب رئیس همايش بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حجت‌‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی، قائم‌مقام رئیس و دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی طی حکمی، ریاست همايش تخصصی بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی را به حجت‌الاسلام سعید بهمنی واگذار کرد.
در این حکم خطاب به حجت‌الاسلام سعید بهمنی، رئیس هیئت پایش و ارزیابی عملکرد کمیسیون‌ها و دبیرخانه شورا از سال 88 تا 94 آمده است؛ «نظر به تصميم هيئت پايش و ارزيابی عملکرد کميسيون‌ها و دبيرخانه شورا مبنی بر برگزاری همايش تخصصی بررسی مسائل اساسی فراروی اجرای منشور توسعه فرهنگ قرآنی بدینوسیله به عنوان رئیس همايش منصوب می‌شويد».
براساس این ابلاغ اظهار امیدواری شده این همایش و هم‌اندیشی، با همکاری مؤثر دبیرخانه کمیسیون‌ها و شورا، زمینه جلب مشارکت صاحب‌نظران در بررسی و دستیابی به راه‌‌حل مسائل اساسی و اصلی کمیسیون‌ها و شورا و بهبود روند اجرای منشور را فراهم سازد.
اعضای هیئت پایش و ارزیابی عملکرد کمیسیون‌ها و دبیرخانه شورا از سال 88 تا 94 با حکم محمدرضا مخبردزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی منصوب شده‌اند تا با رویکرد راهبردی عملکرد کمیسیون‌های تخصصی شورا و دبیرخانه را پایش و ارزیابی کنند.
در راستای این همایش، در سال گذشته خواسته شده بود، افراد نظر و نقدها از عملکرد کمیسیون‌های تخصصی شورای توسعه فرهنگ قرآنی را به نشانی sh.q.nezarat@gmail.com ارسال کنند. همچنین این همایش به مدت یک روز در هشتم مردادماه در مجتمع فرهنگی اردویی کشوری شهید باهنر تهران برگزار خواهد شد.
captcha