علیرضا قنبری رئیس انجمن نمایش ساری در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از مازندران با اشاره به این مطلب که بزرگترین پلاتوی شمال کشور در ساری ساخته میشود، گفت: از یک سال پیش با برنامهریزیهای و هماهنگیهای انجام شده با واحدهای نمایشی و هنری استان و با همت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ساخت بزرگترین پلاتوی شمال کشور آغاز شد.
وی افزود: با تلاشهای شبانه روزی محمد فضلی کارشناس هنری اداره فرهنگ و ارشاد ساری نیز پیگریهای لازم ساخت این پلاتو از ماه گذشته آغاز شد.
قنبری تصریح کرد: این پلاتوی تا کنون 30 درصد پیشرفت فیزکی داشته و امیدواریم که در آیندهای نزدیک بتوانیم شاهد افتتاح و راهاندازی این پلاتو در شهرستان ساری باشیم.
وی افزود: امیدواریم هنرمندان ساروی بتوانند با دغدغهای کمتر به تمرینات خود در این فضای ایجاد شده ادامه دهند.
حمیدرضا گل محمدی تواندشتی