به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «اسحاق یوسف»، خاخام اعظم یهودیان در جلسهای در منطقه «ریشون لتسیون» در جمع یهودیان مذهبی سخنرانی کرد و به بررسی اوضاع جاری در قدس و مسجدالاقصی پرداخت.
وی تصریح کرد که ای کاش نظامیان اسرائیلی جوان فلسطینی که عملیات حلمیش را انجام داد، به قتل میرساندند.
این خاخام تندرو و نژادپرست اسرائیلی فلسطینیان بیسلاح و بیدفاع را تروریست خواند و خواستار قتل و کشتار همه فلسطینیان شد.
اسحاق یوسف تاکید کرد که فلسطینیانی هم که زخمی میشوند، باید به قتل برسند، زیرا اگر دوباره به زندگی بازگردند برای یهودیان ایجاد مزاحمت کرده و آنان را به قتل میرسانند.