دیدار اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآنی با وزیر ارشاد
کد خبر: 3623370
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
روز گذشته انجام شد؛

دیدار اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآنی با وزیر ارشاد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: روز گذشته اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری بین ‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از «اتقان نیوز»، روز گذشته سوم مرداد ماه، اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور با رضا صالحی امیری، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

بر اساس این گزارش، این دیدار با حضور آقایان سیدعلی سرابی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه، حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه، حبیب الله عزیزی، محمدرضا پورمعین، حجت‌الاسلام و المسلمین منصور برزگر، حجت‌الاسلام و المسلمین حمیدرضا مطهریان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسین اجرایی و سعید ملکوتیان در دفتر وزیر ارشاد برگزار شد.

در این دیدار در خصوص مشکلات و مسائل مؤسسات قرآنی از جمله بیمه فعالان قرآنی، نمایشگاه های قرآن و عترت، اعتبارات قرآنی و سایر حمایت های دولت از نهادهای مردمی در حوزه قرآن و عترت مباحثی مطرح شد.

همچنین پس از هم‌اندیشی و ارائه نظرات مختلف توسط هر یک از اعضای هیئت مدیره، در خصوص مسائل مختلف جامعه قرآنی، صالحی امیری ضمن تاکید بر لزوم تعامل و برقراری ارتباط مناسب دولت با نهادهای خودجوش فرهنگی، ابراز امیدواری کرد: موضوع بیمه فعالان قرآنی با محقق شدن بودجه سال 96، به زودی مرتفع خواهد شد.

وی همچنین از واگذاری روند اجرایی بیمه فعلان قرآنی به نهادهای مردمی خبر داد. در ادامه نیز در خصوص نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌ کریم نکاتی مطرح و مقرر شد، تصدی گری و برگزاری نمایشگاه‌های آتی قرآن و عترت، به دست نهادهای مردمی سپرده شود.

دیدار اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکل های قرآنی کشور با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

captcha