کد خبر: 3624278
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹

برگزاری نمایشگاه بانوی کرامت در فرهنگسرای فاروج

گروه اجتماعی: نمایشگاه عکس بانوی کرامت به مناسبت دهه کرامت، در فرهنگسرای فاروج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی؛ جواد نظری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فاروج گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی جوانان با سیره عملی معصومین(ع) بویژه حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) و الگو گرفتن آنان از رفتار و منش ایشان برگزار شد. 
وی اظهار کرد: جوانان بایستی الگوهای رفتاری ائمه را سرلوحه زندگی خود قرار دهند تا  پویایی و رشد فرهنگی و دینی بیش از پیش حاصل شود.  
وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به مدت 10 روز از سوم تا سیزدهم مردادماه از ساعت ٩تا ١٣ آماده بازدید علاقمندان و هنرمندان شهرستان فاروج است.

captcha