به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجتالاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، عصر دیروز دوشنبه، 9 مرداد در بازدید از امامزاده بیبی عصمت(س) گفت: مردم شهر کوهبنان پذیرایی سفیران معنوی حرم مطهر رضوی(ع) در جوار قبور مطهر شهیدان هستند.
وی افزود: کوهبنان از جمله شهرستانهایی است که به برکت وجود چهار امامزاده واجب التعظیم همواره مورد توجه مردم استانها و شهرستانهای همجوار است.
امام جمعه کوهبنان اظهارکرد: امامزادهها ماوای خوبی برای مؤمنان هستند، کسانی که روزگاری از وطن خود آواره شدند تا برای ترویج دین اقدام کنند.
حجتالاسلام جعفری تصریح کرد: امامزادهها روزگاری با تحمل سختیها، مردم را به مسیر اهلبیت(ع) هدایت کردند، پس توسل و تمسک به این بقاع متبرکه در راستای سعادت ما در دنیا و آخرت موثر خواهد بود.