کد خبر: 3625421
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۳
جعفری:

امامزاده‌ها ماوای خوبی برای مؤمنان هستند

گروه اجتماعی: امام جمعه کوهبنان گفت: امامزاده‌ها ماوای خوبی برای مؤمنان هستند، کسانی که روزگاری از وطن خود آواره شدند تا برای ترویج دین اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس جعفری، امام جمعه کوهبنان، عصر دیروز دوشنبه، 9 مرداد در بازدید از امامزاده بی‌بی عصمت(س) گفت: مردم شهر کوهبنان پذیرایی سفیران معنوی حرم مطهر رضوی(ع) در جوار قبور مطهر شهیدان هستند.
وی افزود: کوهبنان از جمله شهرستان‌هایی است که به برکت وجود چهار امامزاده واجب‌ التعظیم همواره مورد توجه مردم استان‌ها و شهرستان‌های همجوار است.
امام جمعه کوهبنان اظهارکرد: امامزاده‌ها ماوای خوبی برای مؤمنان هستند، کسانی که روزگاری از وطن خود آواره شدند تا برای ترویج دین اقدام کنند.
حجت‌الاسلام جعفری تصریح کرد: امامزاده‌ها روزگاری با تحمل سختی‌ها، مردم را به مسیر اهل‌بیت(ع) هدایت کردند، پس توسل و تمسک به این بقاع متبرکه در راستای سعادت ما در دنیا و آخرت موثر خواهد بود.
captcha