به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ، اسداله علوی، رئیس شبکه و مرکز بهداشت شهرستان املش گفت: بهمناسبت دهه کرامت یک اکیپ از پزشکان عضو بسیج جامعه پزشکی این شهرستان به روستای کشمش جهت ویزیت رایگان مردم این روستا اعزام شدند.
وی با بیان اینکه معادل هشت میلیون ریال دارو توزیع شد، بیان کرد: این اکیپ شامل یک پزشک، یک دندانپزشک، پزشکیار و مسئول دارویی و بهداشت محیط بود که 110 نفر از از اهالی روستای ییلاقی کشمش از بخش رانکوه را به صورت رایگان از خدمات پزشکی، دندانپزشکی و تزریقات و دارویی بهرهمند کردند.
یادآور میشود، روستای کشمش با 30 خانوار جمعیت در فاصله 65 کیلومتر از مرکز شهرستان املش واقع شده است.
الیاس عبداللهپور