درخشش دانش‌آموزان استثنایی خوزستان در مسابقات قرآن کشور
کد خبر: 3626054
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹

درخشش دانش‌آموزان استثنایی خوزستان در مسابقات قرآن کشور

گروه فعالیت‌های قرآنی: دانش‌آموزان دختر استثنایی استان خوزستان در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت کشور با کسب رتبه‌های برتر درخشیدند.

علی ممبینی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه استان، موفق شدند در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و عترت کشور که از پنجم تا هفتم مردادماه در مشهد برگزار شد، رتبه‌های مختلفی را کسب کنند.

وی افزود: عاطفه باوی و کوثر آلبوفتیله در رشته انشای نماز، مژده بلدی در رشته حفظ مکتوب، حدیثه قجاوند در رشته نهج‌البلاغه، فاطمه مینایی در رشته صحیفه سجادیه و مهدیس ادینه‌پور از اهواز، هر یک رتبه‌های اول کشوری در رشته‌های خود را کسب کردند.

رئیس اداره آموزش ‌و ‌پرورش استثنایی خوزستان ادامه داد: کوثر باجی در رشته احکام و عاطفه عچرش در رشته حفظ مکتوب از اهواز رتبه‌های دوم کشوری را در رشته‌های خود کسب کردند. همچنین خدیجه باوی از اهواز در رشته قرائت، رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

ممبینی عنوان کرد: آسیه شریعتی در رشته حفظ و مریم دریس در رشته حفظ مکتوب، هر دو از خرمشهر در رشته‌های خود رتبه‌های اول کشوری را کسب کردند. نسرین حاجیوند از اندیمشک در رشته نهج‌البلاغه و  فاطمه گرینی از بندرامام خمینی در رشته قرائت، رتبه‌های اول کشوری را کسب کردند.

captcha