چهره‌های قرآنی مظلوم هستند/تقدیر از ایکنا
کد خبر: 3626560
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷

چهره‌های قرآنی مظلوم هستند/تقدیر از ایکنا

گروه اجتماعی: مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: چهره‌های قرآنی مظلوم هستند و توقع قرآنیان این است که حداقل توجه به آنها شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران شامگاه پنجشنبه در اختتامیه چهلمین دوره مسابقات قران کریم اوقاف استان مازندران که در باشگاه برق مازندران برگزار شد، گفت:  از خدا می خواهیم مار ا عالم و عامل به قرآن قرار دهد.
وی افزود: خدا را شاکریم  در کشوری زندگی می‌کنیم  که در جای جای این کشور محافل قرآنی رونق دارد.
ابراهیمی با بیان اینکه بسیاری از کشورها به قدرت سلاح خود می بالند، تصریح کرد: گشور جمهوری اسلامی به داشتن سلاح قرآن به خود می بالد و این کشور به رهبر قرآنی و چهره‌های قرآنی خود افتخار می‌کند.
وی با بیان اینکه امروز مردان با غیرت ایران اسلامی که توسط همین مربیان قرآنی تربیت شدند برای عزت و اقتدار کشور خدمت می‌کنند، افزود: اگر ایران اسلامی به اقتدار خود رسیده با رهبری حکیمانه و بینش بلند مقام معظم رهبری است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه بعد از استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران این دوره از مسابقات قرآنی در 40 دوره برگزار شد، اظهار کرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات  در  20 شهرستان با  هفت رشته برای بانوان و هشت رشته برای آقایان بالای 18 سال برگزار شد  که با رویکر جدید سازمان مسابقات زیر 18 سال را آموزش و پرورش برگزار می‌کند. 
وی با بیان اینکه  چهره‌های قرآنی مظلوم هستند و توقع قرآنیان این است که حداقل توجه به آنها شود، افزود: ظرفیت قرآنیان در استان مازندران بیش از این است و از مسئول دارالقرآن استان می‌خواهم که دوره‌های آموزشی بیشتری برای افرادی که به مرحله کشوری راه پیدا کردند برگزار کنند.
حیدری از همه فعالان قرآنی، قاریان، قرآن آموزان و مربیان، استادان، داوران که از چهره‌های بین‌المللی  هستند و  از همه مسئولان دلسوز، اصحاب رسانه و صدا و سیما، موسسات قرآنی و روئسای ادارات، شهرداری ساری، آتش‌نشانی  و مدیر عامل برق منطقه‌ای شمال که این مکان را فی‌سبیل‌الله در اختیار مسابقات قرآن قرار دادند تقدیر کرد.
وی در پایان  از خبرگزاری ایکنا، فارس، شبستان و روزنامه های استان به سبب پوشش خبری تقدیر کرد.

captcha