به گزارش خبرگزاری بینالمللی
قرآن(ایکنا) از هرمزگان، مصطفی کریمی زاده، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیریک شب گذشته 15 مرداد ماه در این مراسم در ضمن تبریک دهه کرامت گفت: قرآن، كتاب نور است، كتاب
نوري كه انسان را به وسيله آن از ظلمتها بيرون ميآورد و به سوي نور خود هدايت ميكند
کریمی زاده عنوان کرد: پایبندی
به قرآن این معجزه الهی سعادت همگان را تضمین می کند، که زمینه ساز خوشبختی بشر
خواهد شد.
وی افزود: قرآن روش درست زیستن
را به انسان میآموزد و برنامهای را که در بر گیرنده تمام ابعاد زندگی انسان و
تضمین کننده سعادت فردی و اجتماعی و دنیوی و اخروی اوست، ارائه میدهد، به میزانی
که انسان آموزهها و دستورهای قرآن را در زندگی به کار بندد، موفقیت کسب خواهد کرد
اما هر اندازه از قرآن فاصله بگیرد، دچار خسارت و ضرر خواهد شد.
سرپرست اداره فرهنگ وارشاد
اسلامی سیریک تصریح کرد : این مراسم با
هدف ایجاد اتحاد و همدلی و احترام ویژه نسبت به یکدیگر و در راستای خنثی سازی
توطئه های دشمنان برعلیه اهل سنت وشیعه برگزار شد .
کریمی زاده ادامه داد : این
محفل معنوی که به میزبانی کانون فرهنگی و هنری شهید مصطفی احمدی روشن برگزار گردید
قاریان قرآن آقایان اکبر ملکی ،مجید زارعی ، سجاد سالاری ،علی معلمی ،داوود حسن
پور به تلاوت قرآن پرداختند که مورد استقبال بی نظیر مخاطبان قرار گرفت .
در ادامه این محفل نورانی
حجت الاسلام والمسلمین موسایی معاونت تبلیغ واموربین الملل حوزه های علیمه استان
هرمزگان ضمن تبریک دهه کرامت گفت: قرآن کریم
از مهمترین و غنی ترین وسایل فیض و برکت و چشمه ی روانی است که آب آن هیچگاه کم
نشده و هرگز خشک نمی گردد.نه تنها چنین صفتی دارد بلکه منبع راهنمایی و هدایتی است
که به وسایل توشه های دیگر و انواع نور و رحمت هدایت می کند .
وی ادامه داد: مسلمانان باید
با چنگ زدن به ریسمان الهی که مصداق بارز آن قرآن کریم است، همواره از تفرقه و
اختلاف پرهیز کنند.
موسایی افزود: رسالت امروز
علمای شیعه و سنی آگاهی و بصیرت بیش از بیش در برابر تهدیدات فرهنگی دشمن است.
وی گفت: مسلمانان با پیروی
از ولایت فقیه و تکیه براشتراک های دینی خود زیر پرچم اسلام قرار گرفته اند و
توطئه های دشمنان با رهبری امام خامنه ای خنثی شده و میشود.