به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن (ایکنا) از آذربایجانغربی، روز گذشته 17 مردادماه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار و سالروزشهادت شهید خبرنگار محمود صارمی مراسمی با حضور فرماندار ، امام جمعه ، مدیرکل صدا و سیما ی مرکز مهاباد ، اعضا شوراي اسلامي ، شهردار، رئیس و همکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران و روسا و مسئولين ادارات در محل سالن خبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستان مهاباد برگزار شد.
شجاعی فرماندار شهرستان مهاباد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک روز خبرنگار به فعالین عرصه ایثار و شهادت گفت: شهدای خبرنگار در انجام رسالت خود فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج کردند.
درپایان این مراسم از زحمات خبرنگاران تقدیر شد.