«شور سما» مازندران رتبه برتر موسیقی در جشنواره سوره
کد خبر: 3629654
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

«شور سما» مازندران رتبه برتر موسیقی در جشنواره سوره

گروه فرهنگی: مسئول امور نمایشی حوزه هنری مازندران گفت: نمایش «شورسما» از مازندران رتبه برتر موسیقی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر سوره در تهران را از آن خود کرد.

یاسر محمودی مسئول امور نمایشی حوزه هنری مازندران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران،  گفت: نمایش «شور سما» از گروه تئاتر آیینی «سیوتیکا» از  مازندران که در بخش خیابانی منتخب بیست و پنجمین جشنواره سراسری سوره در تهرن حضور پیدا کرد رتبه برتر موسیقی را از آن خود کرد.  
وی افزود: نمایش شور سما از گروه تئاتر ایینی «سیوتیکا» از  مازندران به نویسندگی و کارگردانی امیرارسلان مهدوی  است که  دیپلم افتخار، جایزه برگزیده‌ی جشنواره و سکه تمام بهارآزادی به  آقایان امیرارسلان مهدوی و محمدالیاسی رسکتی در بخش موسیقی نمایش اعطا شد.
مسئول امور نمایشی حوزه هنری مازندران اظهار کرد: از دیگر عنوان‌های بدست آورده در این جشنواره کاندیدای بازیگری مرد بود که به بازیگر این نمایش امین رکنی اختصاص داده شد.
وی افزود: در بخش کارگردانی  لوح ویژه کارگردانی جشنواره ونیم سکه بهار  به کارگردان این نمایش امیرارسلان مهدوی تعلق گرفت.
لازم به ذکر است: بیست و  پنجمین جشنواره تئاتر سوره، این جشنواره از ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه با شعار «اخلاق برای همه» در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی و با حضور ۲۲ اثر در بخش صحنه‌ای و ۱۳ اثر در بخش خیابانی در تهران برگزار شد.
captcha