آزادگان عظمت ایران را به جهانیان نشان دادند
کد خبر: 3631268
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
حجت‌الاسلام فتاحی:

آزادگان عظمت ایران را به جهانیان نشان دادند

گروه اجتماعی: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: آزادگان در سال‌های اسارت، اقتدار و عظمت ایران را به تمام جهان نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فتاحی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، در آستانه 26 مردادماه، سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان پر افتخار به میهن اسلامی، آزادگان سرافراز میهن اسلامی را نمونه‌هایی بی‌بدیل و الگوهای بارز صبر، ایثار و مقاومت دانست و اظهار کرد: آزادگان در سال‌های اسارت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به تمام جهان نشان دادند.
وی با اشاره به این‌که عزت، افتخار و عظمت ایران اسلامی، مرهون ایثارگری ایثارگران، به ‌ویژه آزادگان شجاع است، افزود: این عزیزان با ایمان راسخ خود در برابر همه سختی‌ها و فشارهای جسمی و روحی دشمنان ایستادگی و پرچم جمهوری اسلامی ایران را حفظ و استوار کردند .
فتاحی در ادامه اضافه کرد: 26 مردادماه، یادآور بازگشت غرورآفرینانی است که حماسه به ‌یادماندنی و جاودان از خود به یادگار گذاشتند و با الهام از مکتب انسان‌ساز اسلام، توانستند دوران دشوار اسارت را پشت سر نهاده و شکوه، مقاومت و سرافرازی را بر صحیفه درخشان ایران اسلامی ثبت کنند.
captcha