نام محسن حججی در پاکستان ماندگار شد
کد خبر: 3631905
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶

نام محسن حججی در پاکستان ماندگار شد

سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان به پاس خون شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، در آغاز احداث مجموعه ورزشی کارکنان این سفارت، آن را به نام 'شهید محسن حججی' به عنوان اسوه غیرت دینی و شرف ملی و دلیرمرد مبارزه با کفر و استکبار مزین کرد.

نام محسن حججی در پاکستان ماندگار شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از ایرنا، مجموعه ورزشی کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، نخستین طرح در خارج از کشور است که به نام 'شهید محسن حججی'، با هدف پاسداشت گوشه هایی از رشادت ها و فداکاری های دلیرمردان مدافع حرم، مزین می شود.
کلنگ زنی و آغاز احداث این مجموعه ورزشی واقع در منطقه مسکونی کارکنان سفارت جمهوری اسلامی ایران در اسلام آباد، توسط 'مهدی هنردوست' سفیر کشورمان و با حضور تمام مسئولان نهادهای ایرانی و ایرانیان مقیم اسلام آباد برگزار شد.
هنردوست پس از مراسم کلنک زنی این مجموعه ورزشی، در سخنان خود گفت: سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاکستان تصمیم گرفته است تا به پاس خون پاک شهدا به ویژه شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم که در روزهای اخیر، با شهامت و در نهایت مظلومیت خون خود را در راه دفاع از ارزش های اسلامی هدیه کرد، و نیز برای اظهار ادب و احترام و قدردانی از خانواده این دلیر مرد عرصه مبارزه با کفر و استکبار، این مجموعه ورزشی را به نام این شهید عزیز مزین کند.
وی با بیان اینکه وصف رشادت ها، فداکاری ها و ارزش خون شهدا در قالب کلام نمی گنجد، این خون های پاک را بالاترین ضامن و حافظ دین مبین اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار امیدواری کرد مزین شدن نام این مجموعه ورزشی به نام ماندگار و پرافتخار شهید محسن حججی، بتواند گامی ولو کوچک در زنده نگه داشتن نام و یاد شهیدان و یادآور این مهم باشد که امنیت، ثبات و اقتدار امروز ایران زمین، مدیون رشادت ها و خون پاک شهیدان است.
شهید مدافع حرم محسن حججی، 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان، پاسدار لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که اعضای گروهک تروریستی داعش در سوریه پس از به اسارت درآوردن وی، ناجوانمردانه سر از پیکر پاکش جدا کردند.
captcha