رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر لرستان
کد خبر: 3638181
تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲

رونمایی از پوستر جشنواره تئاتر لرستان

گروه فرهنگی: هم‌زمان با برگزاری جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان لرستان، از پوستر این جشنواره رونمایی شد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان لرستان، با هدف برگزاری هرچه بهتر جشنواره تئاتر استانی امروز، 13 شهریورماه با حضور معاونین هنری و اداری و مالی اداره‌کل ، کارشناسان ستادی، روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، خرم‌آباد و الیگودرز، مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان و پیشکسوتان تئاتر لرستان در سالن کنفرانس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد .
در این جلسه ضمن مشخص شدن کمیته‌های مختلف برگزاری جشنواره، مقرر شد  که در روز اول چهار نمایش و در روز دوم سه نمایش به روی صحنه رفته و اختتامیه جشنواره صبح روز هجدهم شهریورماه با حضور نمایندگان مرکز هنرهای نمایشی، مسئولان استانی و شهرستانی، هنرمندان شرکت‌کننده و پیشکسوتان و علاقه‌مندان به تئاتر برگزار شود .
همچنین مقرر شد در چند روز باقی‌مانده به برگزاری جشنواره، کاستی‌های تالار زرین‌کوب مجتمع فرهنگی و هنری بروجرد رفع و زمینه اسکان با کیفت داوران، شرکت‌کنندگان و میهمانان خارج و داخل استانی فراهم شود .
در پایان این جلسه و با حضور کلیه شرکت‌کنندگان، از پوستر بیست و نهمین جشنواره ی تئاتر استان لرستان که از ١٦ تا ١٨ شهریورماه در بروجرد برگزار می‌شود، رونمایی شد.  
captcha