اردوی جهادی طرح هجرت دانش‌آموزی در مدارس جیرفت برگزار شد
کد خبر: 3638530
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹

اردوی جهادی طرح هجرت دانش‌آموزی در مدارس جیرفت برگزار شد

گروه اجتماعی: مسئول سازمان بسيج سازندگي سپاه ثارالله استان كرمان گفت: با همكاري بسيج سازندگي ناحيه مقاومت جیرفت اردوی جهادی طرح هجرت دانش‌آموزی بانوان در مدارس جیرفت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الله پاداش، مسئول سازمان بسيج سازندگي سپاه ثارالله استان كرمان دیروز دوشنبه، 13 شهریور به تشریح فعالیت‌های انجام شده توسط اردوی جهادی در مناطق محروم جیرفت پرداخت و گفت: با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت جیرفت اردوی جهادی طرح هجرت دانش‌آموزی خواهران در دو مدرسه روستای دولت‌آباد اسفندقه در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه این اردوی 10 نفره به مدت 14 روز و از هفته گذشته آغاز شده و تا پایان این هفته ادامه دارد،  افزود: در این اردو زیباسازی، مرمت، رنگ‌آمیزی، دیوارنویسی و نقاشی دو مدرسه در مناطق محروم جیرفت در حال انجام است.
پاداش به فرمایش مقام معظم رهبری در زمینه اهمیت این اردوها اشاره کرد و گفت: ایشان می‌فرمایند، میل به خدمت به مردم و تحمل سختی‌های آن، نقطه‌ نورانی در باطن انسان است، آن را هر چه می‌توانید در جان خود گسترش دهید و نگذارید آفت‌هایی همچون سودجویی، خودنمایی، تنبلی و ... آن را گِل‌اندود کند.
وی تأکید کرد: در کرمان دانش‌آموزان و دانشجویان به‌منظور خودسازی با حضور در مناطق محروم برای محرومیت‌زدایی تلاش می‌کنند.
منبع: سازمان بسيج سازندگي سپاه ثارالله استان كرمان
captcha