همایش «حافظان قرآن؛ حامیان ولایت» در قیدار برگزار می‌شود
کد خبر: 3638636
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

همایش «حافظان قرآن؛ حامیان ولایت» در قیدار برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه جامعة‌القرآن شهرستان خدابنده از برگزاری همایش بزرگ «حافظان قرآن؛ حامیان ولایت» در قیدار خبر داد.

لیلا محمدی، مدیر موسسه جامعة‌القرآن شهرستان خدابنده در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: فردا چهارشنبه 15 شهریورماه همایش بزرگ «حافظان قرآن؛ حامیان ولایت» در قیدار برگزار می‌شود.

محمدی گفت: این همایش با حضور حجت‌الاسلام حاج سید محمدمهدی طباطبایی موسس و مدیر جامعة‌القرآن الکریم و اهل بیت(ع) و حجت‌الاسلام حاج سید محمدحسین طباطبایی همچنین مدیرکل آموزش جامعة‌القرآن در سالن فرهنگسرای اشراق قیدار برگزار خواهد شد.

مدیر موسسه جامعة‌القرآن شهرستان خدابنده با اشاره به اینکه این برنامه ساعت 16 برگزار می‌شود، تصریح کرد: طی این برنامه از 25 حافظ کل قرآن کریم شهرستان تجلیل می‌شود که 5 تن از حفّاظ از خردسالترین حافظان استان و کشور هستند.

وی با اشاره به اسامی این 5 حافظ خردسال گفت: مهدی صفری، مهسا فیروزی، فاطمه زنگنه، مهسا اوصانلو، محمدیوسف درویشی 5 حافظ خردسالی هستند که طی این برنامه تجلیل خواهد شد.

مدیر موسسه جامعة‌القرآن شهرستان خدابنده تاکید کرد: از دیگر برنامه‌ها در حاشیه این برنامه تجلیل از 30 حافظ بالای 10 جزء این موسسه خواهد بود و از امام جمعه شهرستان حجت‌الاسلام موسوی و فرمانده سپاه خدابنده به دلیل همکاری با این موسسه در راستای نشر معارف قرآنی قدردانی می‌شود.

captcha