رونمایی از دو کتاب خوشنویسی زیارت عاشورا به زبان لاتین در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3638931
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

رونمایی از دو کتاب خوشنویسی زیارت عاشورا به زبان لاتین در هفته دفاع مقدس

گروه فرهنگی: مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران گفت: در ایام هفته دفاع مقدس از دوکتاب خوشنویسی زیارت عاشورا به زبان لاتین در سوگواره شعر عاشورایی با حضور شاعران برجسته استان در یکی از مساجد بزرگ شهرستان نکا در ایام محرم رونمایی می‌شود.

حمیدرضا هراسانی مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران  در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، با ارایه این مطلب که سازمان بسیج هنرمندان  فعالیت‌های فرهنگی هنری متنوعی  را در ایام هفته دفاع مقدس و ایام ماه محرم در دست اقدام دارد، گفت:  برگزاری نششست علمی –تخصصی ادبیات داستانی و اشنایی با دفاع مقدس در فرهنگ عاشورایی، برگزاری دو روزه نقد و بررسی کتاب‌های دفاع مقدس در فرهنگ عاشورایی در دو شهر استان، معرفی هنرمندان تئاتر  در حیطه دفاع مقدس در سیمای شبکه طبرستان در طول هفت شب، از جمله برنامه های بسیج هنرمندان در هفته دفاع مقدس است.
وی افزود: از دیگر برنامه‌های سازمان حضور هنرمندان بسیجی حضوز در مزار شهدای شهرستان فریدونکنار و زیارت شهید هنرمند شاخص استان شهید ربیع نتاج همراه با غباروبی و گل افشانی  است.
هراسانی ادامه داد: از دوکتاب خوشنویسی زیارت عاشورا به زبان لاتین در سوگواره شعر عاشورایی با حضور شاعران برجسته استان در یکی از مساجد بزرگ شهرستان نکا در ایام محرم رونمایی می‌شود.

captcha