بصیرت‌افزایی بسیجیان جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان ضرورت دارد
کد خبر: 3641342
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵

بصیرت‌افزایی بسیجیان جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان ضرورت دارد

گروه اجتماعی: معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه عاشورا بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی بسیجیان جهت مقابله با توطئه‌های دشمنان نظام و انقلاب را ضروری عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ الیاس گل محمدزاده، معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا، عصر روز گذشته در مراسم دومین یادواره شهدای آبروی محله و رونمایی از نماد مقاومت شهدای گمنام شهر بخشایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی در شهرستان هریس، گفت: وظیفه بسیجیان در شرایط حساس امروزی افزایش بصیرت و دشمن‌شناسی است تا با این کار بتوان اهداف شوم دشمنان نظام و انقلاب را خنثی کرد.

وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه های مختلف نظام و انقلاب، یکی از خصوصیات بارز بسیجیان را غافل نشدن و عمل به وصیت نامه الهی و سیاسی امام (ره) برشمرد.

معاون هماهنگ‌کننده فرمانده سپاه عاشورا برنامه های نظام سلطه و آمریکا را به چالش کشاندن جمهوری اسلامی ایران از طریق گسترش ناامنی در حوزه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در داخل کشور و همچنین  حذف توسعه علمی، روحیه انقلابی و بسیجی مردم ایران عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در تمامی مواقع با مقاومت و حضور با بصیرت ملت در صحته تمام برنامه های شوم و از پیش تعیین شده دشمنان نقش بر آب شده و خواهد شد .

سرهنگ گل محمدزاده گفت: از اهداف دشمنان نظام و انقلاب که خودشان نیز به آن اعتراف کردند براندازی این نظام است .

وی در پایان ضمن قدردانی از مردم شهر بخشایش هدف برگزاری چنین مراسماتی را تجدید میثاق با آرمان های مقدس امام(ره)، شهدا و عمل به وصیت شهدا که همان تبعیت از ولایت فقیه و انجام امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است،عنوان کرد.

captcha