بهره برداری ازفازدوم دهکده مقاومت بسیج بجنورد در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3643519
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷

بهره برداری ازفازدوم دهکده مقاومت بسیج بجنورد در هفته دفاع مقدس

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گفت: در هفته دفاع مقدس، پروژه فاز دوم دهکده مقاومت بسیج بجنورد با حضور مسئولان کشوری و لشگری افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، سردار حسن مرتضوی فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی، ظهر امروز در نشست خبری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در چند روز اخیر اظهارکرد: با توجه به گذشت۳۷ ازعمر با برکت انقلاب اسلامی، نباید از اهداف و آرمان های دفاع مقدس غفلت کنیم.
وی با بیان اینکه در این موضوع نباید به انحراف برویم، ادامه داد: واژه انقلابی گری باید به عنوان یک موضوع اساسی در بین مسئولان نظام و همه اقشار جامعه جای خودش را پیدا کند.
مرتضوی با اشاره به اینکه حرکت در مسیر آرمان و ارزش های انقلاب اسلامی اصلی ترین مطالبه از آحاد مردم و مسئولان است، گفت: در دوران دفاع مقدس توانستیم با روح انقلابی در مقابل دشمنان انقلاب ایستادگی کنیم.
وی با اشاره به اینکه شعار هفته دفاع مقدس سال جاری«من انقلابی ام » است، ادامه داد: هفته دفاع مقدس فرصتی است که ذهن خود را با انقلاب اسلامی نزدیک تر، مستحکم تر و ماندگار تر کنیم.
مرتضوی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص انقلابی ماندن، گفت: امروز نگرانی موجود این است که هجمه فرهنگی دشمن بر تعداد معدودی از دولتمردان تاثیرگذار شده باشد و رفتار خود را در فضایی تعبیر می کنند که انقلاب اسلامی به نقطه پایان رسیده است.
وی با بیان اینکه همه می دانند تشکیل جامعه اسلامی بدون داشتن روح انقلابی امکان پذیر نیست، افزود: امروز باید شعار من انقلابی ام باید برای آحاد جامعه تبیین شود و در رفتار و گفتار همه نهادینه شود.
مرتضوی با اشاره به اجرای یک هزار و ۸۰۰ برنامه در سراسر استان همزمان با دفاع مقدس، گفت: برپایی پیاده روی خانوادگی،  کشتی با چوخه، مسابقات فوتسال، یادواره شهدا و نمایشگاه هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار دارد.
وی با اشاره به رژه نیروهای مسلح در روز اول از هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس پروژه هایی از فازدوم دهکده مقاومت بسیج با حضور مسئولان کشوری و لشگری افتتاح می شود.
مرتضوی یادآورشد: افتتاح دیوار صخره نوردی و سنگ نوردی، سالن تیراندازی، سالن پینت بال، زمین چمن و گودباستانی در دستور کار قرار دارد.
وی عنوان کرد: برای نخستین بار در سطح کشور سالن فن آموز برای همه دانش آموزان در استان به بهره برداری می رسد که  نمونه آن در سطح کشور بی نظیر است.
captcha