زمینه رشد کشور در دفاع مقدس شکل گرفته است
کد خبر: 3643807
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵

زمینه رشد کشور در دفاع مقدس شکل گرفته است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) با بیان اینکه تجربه تاریخی ملت ایران نشان داده که مسیر پیشرفت از روحیه جهادی و خودباوری می‌گذرد، گفت: زمینه رشد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در کشور ما در دفاع مقدس شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در نشستی به‌مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: لزوم بهره‌گیری از گنجینه دفاع مقدس مورد تأکید است.
وی افزود: گنجینه دفاع مقدس مخزن گهرباری است که به قدر شایسته نتوانستیم از آن در حوزه‌های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بهره‌برداری کنیم.
سردار ریحانی با اشاره به درس ایستادگی در شرایط بحرانی از دفاع مقدس، گفت: امروز جنگ مقاومت ما در دانشگاه‌های دنیا تدریس می‌شود.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار کرد: بستر رشد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در کشور ما در دفاع مقدس شکل گرفته است.
سردار ریحانی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس تصریح کرد: هفته دفاع مقدس با نمایش رژه اقتدار نیروهای مسلح و نمایش قدرت موشکی و پهبادی سپاه پاسداران آغاز خواهد شد.
فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) گفت: عنوان کلی هفته دفاع مقدس «من انقلابی‌ام» بوده و 31 شهریور با عنوان «معنویت اقتدار نیروهای مسلح وحدت ملی و سلامت» نامگذاری شده است.
وی با تشریح برخی از برنامه‎‌های اجرایی این هفته در کرمانشاه به رژه نیروهای پیاده و خودرویی مسلح در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب، اسلام‌آباد غرب، جوانرود و پاوه، اعزام اکیپ پزشکی رایگان به مناطق محروم استان و ویزیت رایگان بیماران در شهرستان‌های دالاهو، کرمانشاه، صحنه، راونسر، جوانرود، ثلاث‌باباجانی و مناطق عشایری استان، نواختن زنگ مقاومت در مدارس شهرستان‌های دالاهو، هرسین، صحنه، کنگاور و سنقر، کمک‌رسانی به حاشیه‌نشینان و مردم مناطق محروم استان، برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی با موضوع اقتصاد مقاومتی، برگزاری یادواره شهدای حوزه‌ای در شهرستان‌های دالاهو، اسلام‌آبادغرب، هرسین، صحنه، سنقر، روانسر، جوانرود، پاوه، ثلاث‌باباجانی، برپایی نمایشگاه کاریکاتور «اصلاح الگوی مصرف»، سرکشی به خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم، برگزاری مسابقات قرآن، برپایی محافل انس با قرآن در مناطق مختلف استان و برگزاری مراسم زیارت عاشورا در مزار شهدای دالاهو اشاره کرد.
سردار ریحانی به برگزاری مراسم سالروز شهیدان فلاحی، فکوری، نامجو، کلاهدوز و جهان‌آرا و برگزاری مسابقات صالحین با موضوع دفاع مقدس در این ایام اشاره کرد.
captcha