اجرای طرح طبقه‌بندی مشترکان صندوق صدقه در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3644457
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶

اجرای طرح طبقه‌بندی مشترکان صندوق صدقه در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌شمالی از اجرای طرح طبقه‌بندی مشترکان صندوق صدقات در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، برات سلیمی، با اشاره به اجرای طرح طبقه بندی مشترکان صندوق صدقات، گفت:مشترکان صدقات در قالب این طرح، طبق چهار فرآیند مورد بازبینی و سنجش قرار می گیرند
وی افزود: در این طرح مشترکان براساس پرداخت مبلغ، مدت زمان اشتراک، دوره تخلیه و پرداخت غیر حضوری(الکترونیکی) طبقه بندی می شوند.
سلیمی با بیان اینکه مشترکان در این طرح در بخش های طلایی، نقره ای، برنزی و عادی دسته بندی می شوند، عنوان کرد: مشترکان طلایی ۱۰۰-۸۱ امتیاز، نقره ای ۸۰-۶۱   امتیاز، برنزی ۶۰-۴۱ امتیاز و مشترکان عادی نیز زیر ۴۰ امتیاز را در شاخص های ارزیابی کسب می کنند .
وی با تاکید بر اینکه در فاز اول اجرای این طرح در سال جاری ۱۱۶ هزار و ۱۹۳ مشترک صندوق صدقات خانگی مورد سنجش قرار گرفتند، بیان کرد: ۶۳ مشترک صدقات با دارا بودن چهار شاخص ارزیابی، توانستند جزو مشترکان طلایی قرار بگیرند، ۵۶۸ مشترک جزو مشترک نقره ای، ۱۲ هزار و ۸۳۶   مشترک در بخش برنزی و ۱۰۲ هزار و ۷۲۶ مشترک نیز در بخش عادی قرار گرفتند‌.
 سلیمی یاد آور شد: بجنورد با ۲۰ مشترک طلایی رتبه اول استان و بعد از آن اسفراین‌ و شیروان به ترتیب با کسب  ۱۷ و ۱۵ امتیاز در رتبه های دوم و سوم  قرار گرفتند‌.
وی عنوان کرد: مردم خراسان شمالی در پنج ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه به محرومان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.
captcha