مراسم اختتامیه دوره‌های آموزش قرآن برگزار شد
کد خبر: 3644680
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۹

مراسم اختتامیه دوره‌های آموزش قرآن برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مراسم اختتامیه دوره‌های بهاره و تابستانه مؤسسه قرآن و عترت تبیان، روز گذشته،30 شهریورماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از سوی مدیریت مؤسسه قرآن و عترت تبیان خوزستان، مراسمی جهت تجلیل قرآن‌آموزان و حافظان مؤسسه که در شش ماهه اول سال ۹۶ مشغول به فعالیت و تحصیل بودند، روز گذشته 30 شهریور ماه در سالن آمفی تئاتر جهاد کشاورزی برگزار شد.

این برنامه در ابتدا با تلاوت حسن افشاری آغاز و سپس تلاوت مجلسی از سوی سید جاسم موسوی قاری ممتاز کشوری انجام شد. گروه تواشیح میعاد که رتبه دوم مسابقات سراسری قرآن کریم را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده‌اند، اجرای برنامه داشتند.

این مراسم که با تجلیل خانواده خیر قرآنی همراه بود، شبری مداح اهل بیت(ع) برای حاضران به اجرای مداحی پرداخت. همچنین تجلیل از مربیان و استادان، اعطای گواهی‌نامه پایان دوره‌ها، اهدا جوایز به برترین‌ها و همچنین اهدا جوایز به همه نفرات پذیرفته شرکت‌کننده، اجرای برنامه حفظ توسط حفاظ مؤسسه، مسابقه قرآنی از دیگر برنامه‌های این جشن بود.

گفتنی است، مؤسسه قرآن و عترت تبیان خوزستان برای ترم پاییز از علاقه‌مندان برای شرکت در کلاس‌های قرآن با شماره ۰۶۱۳۲۲۳۲۳۰۳ ثبت نام به عمل می‌آورد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۷/۰۱ - ۱۴:۰۲
0
0
برگزاری این دوره‌ها اقدامی خوب و ارزشمند است
captcha