نخستین وقف امنیت کشور در رفسنجان انجام شد
کد خبر: 3645999
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
ملانوری:

نخستین وقف امنیت کشور در رفسنجان انجام شد

گروه سیاست و اقتصاد: فرماندار سابق رفسنجان گفت: نخستین وقف امنیت کشور در رفسنجان انجام شد و احیای موقوفات در این دوره از جمله اقدامات مفید بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حمید ملانوری، فرماندار سابق رفسنجان در مراسم تقدیر و معارفه فرماندار جدید رفسنجان گفت: رفسنجان با توجه به ظرفیت‌های بزرگ خود نیازمند آرامش است تا از آنها برای خدمت به مردم استفاده شود.
وی با بیان اینکه با اختلاف، نفاق و دورویی هیچ کاری پیش نمی‌رود، افزود: ظرفیت‌هایی که طی به واسطه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایجاد شده استف با اختلاف از بین می‌روند.
ملانوری با اشاره به اینکه در این دوره تلاش کردیم با روحیه اعتدال‌گرایی و متکی به قانون کار کنیم، تصریح کرد: در این دوره جمع زیادی از سازمان‌های مردم نهاد تشکیل شد و احزاب و گروه‌های سیاسی توسعه یافتند.
وی به ارتقای امنیت شهرستان رفسنجان اشاره کرد و فعالیت‌های اجتماعی از جمله طرح جمع‌آوری متکدیان و کودکان خیابانی را یادآور شد و بر تداوم این طرح تأکید کرد و گفت: اگر این طرح‌ها رها شود به جای اول برمی‌گردیم. 
ملانوری بیان کرد: نخستین وقف امنیت کشور در رفسنجان صورت گرفت و احیای موقوفات در این دوره از جمله اقدامات مفید بوده است.
فرماندار سابق رفسنجان با اشاره به اجرای طرح تحول نظام سلامت در رفسنجان همگام با دولت عنوان کرد: ۳۰ هزار نفر در شهرستان رفسنجان زیرپوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.
ملانوری با یادآوری طرح‌های ستاد مثلث توسعه اقتصادی اظهار داشت: طرح احیاگران آبادی در شهرستان رفسنجان ابتکاری بوده و تا الان ۱۶۶ طرح آماده تا موجب آبادانی روستاها شود.
وی در ادامه اذعان کرد: با تلاش‌هایی که در شهرستان رفسنجان صورت گرفته به زودی جشن روستای بدون معبر خاکی برگزار می‌شود، همچنین ثبت ملی پسته به نام رفسنجان و همایش رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه را برگزار کردیم.
ملانوری به طرح‌های بزرگ منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان با مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی اشاره کرد و گفت: همان طور که گفته بودیم، منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به قطب سرمایه‌گذاری خارجی تبدیل شده است.
فرماندار سابق رفسنجان به احیای زیرساخت‌های گردشگری از جمله احیای هتل پاریز و مرمت خانه حاج آقاعلی اشاره کرد و ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان را بزرگ عنوان کرد.
وی کمک به احیا و توسعه واحدهای صنعتی را یادآور شد و اخذ مجوز نخستین قرق اختصاصی در منطقه منصورآباد را دیگر اقدامات دوره فرمانداری خود در رفسنجان برشمرد.
منبع: فرمانداری رفسنجان
captcha