کد خبر: 3647376
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶

بزرگداشت شقایق شش‌ ماهه در شهرری

کانون خبرنگاران نبأ: مراسم بزرگداشت شهادت حضرت علی‌اصغر(ع) به همت کانون فرهنگی و تربیتی سمیه، پنجشنبه، ششم مهرماه در شهرری برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، مراسم بزرگداشت شهادت حضرت علی‌اصغر(ع) با عنوان «شقایق شش ماهه» در کانون فرهنگی و تربیتی سمیه واقع در شهرری برگزار شد.
این مراسم با حضور بانوان و نونهالان امروز، ششم مهرماه از ساعت 13 برگزار شد.
فاطمه بغدادی

captcha