شب خاطره شهید «محمدسعید توفیقی»در سنندج برگزار ‌شد
کد خبر: 3647515
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷

شب خاطره شهید «محمدسعید توفیقی»در سنندج برگزار ‌شد

گروه سیاسی: به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان همزمان با هفته دفاع مقدس شب خاطره شهید حاج محمد سعید توفیقی از شهدای ترور کردستان امروز پنجم مهرماه در سالن شماره 2 پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، شهرام ستاری، مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری استان کردستان اظهار کر د: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر استان کردستان و معرفی ویژگی‌های شخصیتی این شهیدان با حضور فرماندهان برجسته نظامی کشوری و استانی و دوستان و همسنگران شهید حاج محمد سعید توفیقی شب خاطره آن شهید والا مقام در پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم که مصادف شده با سالگرد شهادت آن شهید والامقام و عاشق اهل بیت(ع) با بیان خاطرات دوستان و همسنگران، مستندی از زندگی این شهید که توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان آماده شده است، نیز پخش می‌شود.

یادآور می شود؛ در استان کردستان 300 شهید به دست کوردلان ترور و شهید ش ده‌اند و حاج محمد سعید توفیقی در هفتم مهرماه 1368 مصادف با 28 صفر 1410 هجری قمری پس از بازگشت از محل کار توسط گروهک های ضد انقلاب در جلوی منزل خود در خیابان کشاورز سنندج به شهادت رسید.

captcha