به گزارش کانون خبرنگاران
ایکنا،
نبأ، همراه و همگام با هیئتهای مذهبی و سوگواران حضرت اباعبداللهالحسین(ع) و خاندان مکرم آن حضرت در روز عاشورا، مقامات و مسئولان کشوری و استانی نیز در جمع سالمندان و معلولان کهریزک حاضر شدند تا در جمع پرشور آنان در عزای شهدای کربلای معلی شرکت کنند.
آقایان واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، سیدحسین هاشمی استاندار تهران، علیرضا محجوب، نماینده مجلس شورای اسلامی، جمالیپور، فرماندار شهرستان ری، خلیلآبادی، عضو شورای اسلامی شهر تهران، توکلی بخشدار کهریزک و جمع دیگری از مسئولان شهرستان ری از جمله حاضران در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در مجموعه کهریزک بودند.
همچنین در پایان مراسم سوگواری عاشورای حسینی و به یاد آخرین نماز حسین بن علی(ع) و خاندان معزز آن حماسهساز تاریخ بشریت، نماز جماعت در ظهر عاشورا و در جوار محراب نور کهریزک اقامه شد.
یادآور میشود، هیئتهای مذهبی پس از پایان برگزاری مراسم عزاداری در محوطه بزرگ آسایشگاه، بر بالین آن دسته از بیمارانی که بهدلیل ضعف و ناتوانی قادر به شرکت در مراسم سوگواری نبودند، حاضر شده و برای همه این عزیزان طلب شفاء و دعای خیر کردند.
مینا جعفری