به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) جلال ملکی در گفتوگو با فارس، اظهار داشت: در ساعت 16:8 دقیقه امروز حادثه آتشسازی در بیمارستانی واقع در استاد نجاتاللهی، پایینتر از میرزای شیرازی به سامانه آتشنشانی شهر تهران اعلام و مأموران سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.
وی گفت: با حضور آتشنشانان در محل حادثه مشاهده شد نمای بیرونی ساختمان بیمارستان در طبقه دو و سه دچار حریق شده بود.
سخنگوی سازمان آتشنشانی شهر تهران افزود: آتشنشانان بلافاصله نسبت به اطفای حریق اقدام کردند و آتش خاموش شد.
وی گفت:در اثر این حادثه نیازی به انتقال بیماران و پرسنل بیمارستان نبود و دود ناشی از آتشسوزی نیز بلافاصله تخلیه شد.