حضور شهردار منطقه 13 در مساجد برای پیگیری مشکلات مردمی
کد خبر: 3653856
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷

حضور شهردار منطقه 13 در مساجد برای پیگیری مشکلات مردمی

کانون خبرنگاران نبأ: در راستای اولویت‌های شهرداری منطقه 13 در مسجد‌محوری، مرتضی رحمان‌زاده، شهردار این منطقه با حضور در مساجد، مشکلات و درخواست‌های مردمی را پیگیری می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در شش ماهه دوم سال جاری، شهردار منطقه 13 به همراه معاونان و مدیران منطقه روزهای دوشنبه هر هفته با حضور در یکی از مساجد محدوده محلات، از مساجد این منطقه بازدید می‌کند.
در منطقه 13 شهرداری تهران، 48 مسجد پذیرای نمازگزاران است، که روزهای دوشنبه هر هفته، رحمان‌زاده با بهره‌گیری از حضور گسترده مردم در مساجد ضمن اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با شهروندان، وضعیت مساجد را بررسی و به مشکلات و دغدغه‌های مردم رسیدگی می‌کند.
در اين ديدار ها که در فضايی صميمانه و معنوی در مساجد برگزار می‌شود، شهروندان مشکلات و مسائل محله خود را عنوان کرده و با بررسی شهردار منطقه و مديران شهری راهکارهايی جهت رفع آنها در دستور کار قرار می‌گيرد.
در این راستا اولین دیدار شهردار منطقه، 24 مهرماه در مسجد 24 معصوم(ع) واقع در محله حافظیه ناحیه سه رقم خورد که در این برنامه شهردار منطقه پاسخگوی سؤالات شهروندان بود و در خاتمه به درخواست‌ها و مشکلات مطروحه از سوی آنان رسیدگی کرد.
شهردار منطقه 13 در جمع نمازگزاران با اشاره به روند مطلوب اقدامات منطقه در حوزه‌های مختلف، بر مشارکت شهروندان برای اجرای خدمات بهینه تأکید کرد.
رحمان‌زاده همچنین با حضور در دفتر ائمه جماعت این مسجد به اهميت ايمن‌سازی‌ و نگهداشت مساجد گفت: فصل سرما آغاز شده و بايد به مسئولان محترم مساجد هشدار داد كه سيستم‌های گرمايشی به كار رفته حتما از استانداردهای لازم برخوردار باشند كه حادثه‌ای ناگوار رخ ندهد.
هاله حاتمی
captcha