کشف 364 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3655062
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

کشف 364 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط 364 کیلوگرم مواد مخدر توسط مأموران مبارزه با مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، مهدی انصاری، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد امروز، 29 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این میزان مواد کشف شده شامل 356 کیلوگرم تریاک و هشت کیلوگرم شیشه بوده است.
وی بیان کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این میزان مواد را طی 11 عملیات کشف کردند .
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این عملیات‌ها نیز 6 باند قاچاق مواد مخدر نیز منهدم، 19 نفر دستگیر و 14 دستگاه خودرو نیز توقیف شد .
انصاری تصریح کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون دو تن و 230 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای در این استان کشف و ضبط شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 7 درصدی نشان می‌دهد.
وی یادآور شد: تریاک با حدود تن، حشیش و هروئین به ترتیب بیشترین مواد مخدر کشف شده از ابتدای سال‌جاری تاکنون در استان بوده است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: مواد مخدر کشف شده از سوداگران و قاچاقچیان از استان‌های جنوبی و شرق کشور به مقصد شمال و مرکز کشور بوده است.
انصاری اضافه کرد: در زمینه برخورد قاطع با قاچاقچیان تهیه و توزیع مواد مخدر علاوه بر حضور در محورهای مواصلاتی استان، طرح‌های پاکسازی در سطح شهرها و روستاهای استان نیز اجرا می‌شود.
captcha