بیانیه کانون مداحان و شعرای آئینی کشور به مناسبت 13 آبان
کد خبر: 3659770
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۷

بیانیه کانون مداحان و شعرای آئینی کشور به مناسبت 13 آبان

کانون خبرنگاران نبأ: کانون مداحان و شعرای آئینی کشور در بیانیه ای به مناسبت 13 آبان بر لزوم استدامه مبارزه با امپریالیسم جهانی تاکید کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا نبأ در این بیانیه آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم

سیزدهم آبان به همه مستضعفان آموخت که میتوانند چپاول گران را به فراموشخانه تاریخ بسپارند سیزده آبان به مسلمانان آموخت که در معبد انسانیت، آزادانه و آگاهینه در پیشگاه والاییهای ارجمند مکتب توحید، به نماز بایستند، تنها در برابر «الله» به کرنش و سجود بنشینند و جز او، همه را طرد کنند. واقعه سیزده آبان به دلهای مومنان قوت بخشید و غروری مقدس و حماسه آفرین را در آنان زنده کرد. پرتوی تابناک از انوار الهی بر آنان تابانید و درسهایی بزرگ از شهادت و رشادت و دلیری به آنان آموخت. در سیزدهم آبان، مردم سرافراز ایران به همه ی مستضعفان عالم نشان دادند که دیوار ستم، شکستنی است.

امروز جامعه مداحان در مبارزه با امپریالیسم جهانی و صاحبان زر و زور می کوشد تا مرگ را نه تنها پایان نداند بلکه با تربیت نسل اول انقلاب مانند شهید حسین فهمیده ها تا نسل چهارم آن، مثل شهید محسن حججی‌ها از دل محافل و هیئتهای مذهبی، نشان دهد که می‌شود به سبکی مُرد که برای همیشه زنده ماند.

هر تاثیرگذاری وجه مصادره به مطلوب را برنمیتابد امروز برخی از اقشار تاثیرگذار که بعنوان الگوی جامعه و جوانان معرفی شدند در پی فقدان حیوانات خانگی خود جوری رفتار می‌کنند که شأن و منزلت آدمیت دچار تنزل می‌شود.

لذا جامعه همیشه هوشیار، با بصیرت و آتش به اختیار مداحان و شعرای آئینی کشور، پیرو منویات ولی امر کمافی السابق ماهیت مبتنی بر امپریالیسم ایالات متحده آمریکا و همپیمانانش را محکوم مینماید و اعلام می دارد که جهت تحقق آرمانهای نظام مقدس در عرصه تبلیغ، تبلیغات اسلامی هر چه دارد در این نبرد هزینه می‌کند تا شاید ذره‌ای از بایدهای ولیعصر (عج) توسط خادمانش در نظام تبلیغ مبانی اسلامی و در راستای برپایی جهانی حکومت علوی مثمرثمر واقع گردد.
captcha